aura_meselesi_bu_sekerim Eizeee ay oyle demeyin ya Esim bir evin tek cocugu annesinin babasinin sorumlulukları hep uzerimizde Telefonu bile acmasalar endiseleniyoruz ne oldu die
Tozkan shiningmother34 A annemi başka bir gelinle paylaştığını düşünemiyorum bile hep dile getiririm hatta iyi ki başka oğlun yok diye😂 Eşimin ablası artık benim ablam zaten o iyi ki var 🥰
Kuzey_Melis_Momm shiningmother34 Eltim yok evin tek oğlu 😊😊 Asla hakkını yiyemem kaynanam gerçekten iyi bir kadın çok yardımı dokundu bana . . Ama o yılan kızları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim keşke kızları hiç olmasaymış . . Ben 2. Şık diyorum . .
ladymoms_ shiningmother34 D kaos seviyorum hepsi olsada olur olmasad ahic biri umrumda değil eğer olmasalardı olmalarını isterdim şimdi varlar olmamalarıni istemek TE ne bilem bı üzülürdüm heralde
defnesmom3 shiningmother34 bana farketmez iyi ya da kötü sınırını aşana nerde durması gerektiği anlayacağı bir şekilde anlatırım bir daha da yapamaz