shiningmother34
Şıklar çok güzel D hariç o olmasa da olur zaten duruyor çok şükür
Her sıkıntısı çekmiş ve hala çeken bir anne olarak B diyorum
3.5 yaşında şuan saat 1 ve uyutmaya çalışıyorum
3.5 senedir uyku problemi var
Uykusuz bir anne olmak zor çünkü gün içinde tahammülsüz yorgun oluyorsunuz verimli zaman geçiremiyorsunuz sabırlı olamıyorsunuz
O yüzden uyku en zoru
Bu arada aç yaşayan ve 5 dk kendi kendine oynamayan bir çocuğum var
Hani her şey kombo
Ama uyusun da gerisi bir şekilde hallolur diyorum