MeteNaz shiningmother34 kesinlikle A. 4 seçenekte yok bizde ama en zorlandığım A ve B. Yine de A yı seçiyorum ana yüreği işte 😔
cansu2600 shiningmother34 Bebeğim şuan 3 aylik olduğu için B şıkkı desteksiz ve kesintisiz uyuyan çocuk diyorum 😁😁😁
hira0502 shiningmother34 kesinlikle c şıkkı a ve b genel olarak var zaten d olabilir ama c daha onemli su an benim icin
kocamdakocam shiningmother34 A hariç sorunsuz bebem. Kesinlikle A diyorum. Diğer yarışmacı arkadaşlarıma da bol şans diliyorum
forumgurmesi Bbbbbbbbbbbbbbbbb diyorum. 2 senedir kesintisiz uyuduğumuz gün sayısı 3-4 ten fazla değildir.
gecekusu_- shiningmother34 benim için şuan en doğru seçim B 😀😀 çünkü sürekli 7/24 emmi emmi anne diye peşimden ayrılmayan bir bebem var emzirmedigim sürece de asla uyumaz o yüzden cevabim b şıkkı 😀 çünkü diğer şıklar çok şükür var B haricinde