Kızlar spiral taktırdıktan sonra regl olmadım üç aylık bebeğim var emziriyorum emzirdiğim için olabilir mi Regl olmama sebebim çünkü en son Aralık’ın 23’ünde olmuştum 26’sı spiral taktırdım bu ay daha olmadım sizler de böyle bir durum oldu mu acaba sütüm mü koruyor Çünkü moralim bozuluyor düşündükçe🙁