cnsunu bu seni kötü bi anne yapmaz, kendine bu kadar yüklenme bu konuda, biz anneler de insanız ne kadar sabır desekte bi yerde patlak veriyoruz sonuçta robot değiliz duygularımız var isteklerimiz ihtiyaçlarımız var, sadece tavsiyem eğer dayanamayacak noktaya geldiğinde bırak ağlasın bebeğin Kuran aç sende dinle o da dinlesin, sakinlediğin zaman kucağına al çünkü bebeklerimiz bizim duygularımızı hissediyor