nilaykara Sevgili anneler Selam 55 günlük bir oğlum var 52 cm 3200 doğdu . Bugün merakımdan tartılmaya götürdüm 5300 çıktı boyu da 56 cm doktor gayet iyi dedi sadece anne sütü veriyorum sizin bebişlerin kiloları neler sanki bu ay az kilo almış gibi geldi bana
maygirl nilaykara yani masallah ek gida zmaanu bebeklerin dogum kilosunun 2 katina ckmasi gerekiyor nerdeyse o kiloya gelecek masallah bebişe siz ne istiyorsunuz.kilolu olunca cok iyi mi cok cok sagliklimi olacak..gayt iyi az filan değil..4.ay ve 6.aydan snra kilo almasi yavaslayacak zaten..ozaman karalarmi baglayacaksınız bazi donemler hic almayacak🥲gayet iyi kilosu fazlasi iyi degil.maşallah
aysebb nilaykara Daha ne olsun gayet iyi az değil hiç. 4 aylık olmasıyla birlikte az almaya başlayacak oda çok normal olması gereken o oluyor yani. En fazla ilk 3 ay alıyorlar
nilaykara maygirl Bencede gayet iyi ama Annem kızım sanki biraz zayıf dedi aklıma takıldı doktor gayet normal dedi kilosu aç olsa ağlar diye düşünüyorum öyle mızmızlıgı da yok bebeğimin sormak istedim teşekkür ederim 🙏
nesizade05 2.500 kilo 45 cm doğdu 41 günlük bugün aşıya gittik 51 cm 5.300 çıktı doktor da şaşırdıçok kilo almış dedi sadece anne sütü alıyor
nesizade05 symdnzz anne sütü sadece ama sürekli emiyor kusuyır yine aranıyor emziğe alıştırdım sırf bu yüzden
maygirl nilaykara her aglamakta acliktan degildir ama…kilosu guzel.keske insanalr kiliyabtakildgu kadar ayindan fazlasnin sorun teskil edeblme riskine ve her ay zeka gelisim ve baş cewresinin aslinda kilo kadar onemli oldgunada takilsa😊3.240 dogan kızım 2 aylukken 4.200 du sadece anne sutu ile boyu hatrlamiyorum.ama doktorum banada cok yerinde guzel kilo almis demisti
Ahilal Anne sütü veriyorum 29 günlük 4.600 ilk doğduğunda 3 100 dü boyu 52 di ama şimdi hatırlamıyorum
Ahilal nilaykara kız devamlı emdiryorum oğlumda dilim yandı oğlum 4300 doğdu sonra eridi gitti emdiremiyordum şimdi kızımda tecrübe edindim oğlum çok zayıf kızım kilo alsın diye neler yaptım neler