Sinemx Valla oglum 3,5 yasında hep öyleydi hala öyle. Ergoterapistlere gittim bir dünya para harcadım bu yol için maddi manevi cok emek verdim ama yok asla yemiyor. Zaten iyi gitmiyordu ek gıda pek 2 yasına dogru iyice bozuldu şuan için sadece yogurt çorbası, sade makarna(oda sadece belli çeşitleri), pankek,ekmek,kaşarlı tost, patates kızartması,elma, üzüm, çilek ve bazı aburcuburlardan yiyor. Bezmiş durumdayım yumurta yok peynir yok et yok tavuk yok sebze yok. Nasıl düzelecek artık çaresiz kaldım iyice. Allahtan bir mucize bekliyorum . Şuan evin demirbaşı yogurt corbası ve patates kızartması. Bu aralar yogurt corbasına ilik suyu koyuyorum içerine nane biraz bol atıyorum anlamıyor. İnsallah sizde benimle benzer şeyler yaşamazsınız biran evvel inadı kırılır ve yer. Sizi cok iyi anlıyorum. 2 yasına kadarda sürekli tarhana içiyordu şimdi istemiyor onu da