Nurcaseyler Ayında ek gıdaya başladık 5bucuk aylıkken hafif hafif tadımlar yaptırmıştım doktorumunda önerisiyle. 6. Ayımızın ortalarında boğaz enfeksiyonu oldu ve öksürükle birlikte biraz zorlandı ve daha sonrasında ek gıda reddi başladı kesinlikle ağazını açmıyor ilk sebzelerle başlamıştım sonra meyve ve çorbalar olarak devam ettim bu süreçte öyle bulamaç yapmadım her şeyin tadını alsın diye sade şekilde verdim. Tatlı bir şey de yemiyor sebzeyide çorbayıda yoğurduda çok yıprandım bu süreçte. Kesinlikle zorlamıyorum yinede tattırmak için uğraşıyorum ama ne yapmalıyım lütfen destek olun bir öneri verin bana ?
bebekannesiben Ne durumdaaınız aynı şeyleri yaşıyorum inanın. Bebeğim 6 ay 6 günlük 5,5 aylık tadımlata başladık biraz biraz tadıyordu sonra boğaz enfeksiyonu geçirdi ve ağzını kitliyor asla açmıyor