Mehel Maalesef iki çocuğum da kaptı bu salgını. Kızım kreşe gidince Bebekte kaptı. Götürdüm Dr. Hava verdi onu da veriyorum bir hafta oldu hâlâ hiriltisi var. Öksürüyor. Bilen yazsın nolur nasıl geçer bu balgam. 7 aylık bebeğim.
Mervemurat94 Valla ben bır aydır çözüm bulmadım geçer gıbı olup tekrar başlıyor gece balgamdan öksürükten bıkılacak gıbı oluyor ıkı antıbıyotık bıtırdık hala havaya devam ıkı gün bırakıp tekrar başlıyoruz Sureklı Bı döngü ıcındeyız
Mervemurat94 Artık sınırlerım bozuldu cıgerlere ındı ınsallah yıne aynı seyı yasamayız çok sıdeetlı degıldı nefes alması ama çok ılac kullanıyor üzülüyorum bu hastalık böyle geç mı bıtıyor yıksa bızımkınee mı Bı problem var
kbratrgy Mervemurat94 nasıl oldunuz bizde 4 gündür aynı durumdayız oğluma bakamaz oldum öyle ateşim var o da öksürükle boğuşuyor saçlarımı yolluyorum
Mervemurat94 kbratrgy dün tejrar kontrole gıttık oksuurk azaldı genız akıntısı balgam var kurutması ıcın antıbıyotık verdı bu üçüncü farklı antıbıuotık oldu bır ayda
Mervemurat94 kbratrgy 14 şubatta Alerjı bölümüne randevu aldım bakalım bağışıklık vs onlara baktırmayı düşünüyorum
VahsiKelebek_ Og organik markasının keçiboynuzu pekmezi ni alın mutlaka verin baya rahatlatıyor evden eksik etmiyorum. Tabi ki ilaçlar falan doktor daha önemli ama alternatif olarak deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun