Dcnk Görümcemin 22 günlük kız bebeği doğduğundan beri hep ağlıyor geceleri hiç uyumuyor çok gaz çıkarıyor alerji testi yapmamışlar küçük diye sizce neden olabilir ? Gazdan mı ? Başına gelen var mı
bisusbe_ Dcnk yani bir iki aya kadar bebeklerin sık ağlaması normal hiçbir sebep olmasa bile dünyaya adapte olamadığı için bile ağlar gaz damlası alın kullanın masaj yapın ama bırakın da ağlasın çocuk yeni doğmuş
Dcnk bisusbe_ 8-10 saat aralıksız ağlayıp morarmaktan bahsediyoruz normal ağlasa bizde bebek ağlar deriz zaten