Tgbh28 Merhaba arkadaşlar. 2.5 aylık bebeğimin bugün ilk kez tırnaklarını kesicektim fakat kanattım. Tırnak makası yeni paketinden çıkarmıştım kesmeden önce kolonya ile güzelce temizlemiştim fakat yine de korkuyorum birşey olurmu mikrop kapmışmıdır diye 😔
Cnprtk Tgbh28 bebek tırnak makası takımından bir de makas şekli çıkıyor onla kesin daha rahat. Birde bebek törpüleri var onları alın çok uzun olmayınca keslmiyo ben törpülüyorm
Bensum Tgbh28 böyle durumlarda ben alkol damlatıyorum oraya mikrop kapmaması için. Yenidoğduğu zaman göbek bağını temizlememiz için alkol içerikli sprey almıştık eczaneden. Bi yeri kanadığında ondan bi iki fıs sıkıyorum
Cnprtk Tgbh28 bebeklerin hücreleri çok hızlı yenileniyo sanırıö birşey olmaz çok derin keserseniz tırnakları kısa kısa kalır aman dikkat
Bensum Cnprtk kısa mı kalır ya cidden😞benim kızımın egzaması var çok kaşınıp kendini kanatıyor o yüzden bende çok derinden kesiyorum. En derine inip köşeleri falan iyice kesiyorum hatta tırnaklarının kenarları soyuldu hep 😕9 aylık kızım
Cnprtk Bensum hayır hayır sakın. Çok derim kesmeyin nolur hiç iyi değil. Hatta küt kesin yuvarlak kesmeyin. Eğer çok çizerse kendini kenarları kesmeyin törpüleyin lütfen