Bebeğim anne sütü almıyor. Doğduğumdan beri mama ile besleniyor. İlk doğduğunda hipp kullanmıştık kilo alımı çok yavaş olduğu için 1 hafta sonra Sma optiproya geçtik tadını da sevdi güzel yiyor kusma ve ya gaz sorunu yaşamıyoruz. Fakat 3-4 gündür kabız. Kaka yaparken çok zorlanıyor. Sizce ne yapmam lazım kakasını rahat yapması için ? Sizce mama yüzünden mi kabız oldu ? Bir de az önce bir postta okudum bebeğini kaka yapması için uyarıyormuş, bu uyarma yöntemi nedir? İlk çocuğum acemiyim biraz