2 aylığız aynı sorun bizde de var doktor zeytinyağı dedi ama işe yaramadı. Kabız değil çünkü sadece yapamıyor. Gaz çıkarabiliyor ve kokuyor. 4.gün hastaneye gitmiştik lavman yapıldı. Biogaia damla kullandık biz o rahatlattı. Ama doktor 10 güne kadar normal dedi önemli olan çocuğun huzurlu olup olmaması.