Bende philips inki var çekim gücü vs iyi ama bence kesinlikle giyilebilir olmalı şimdi olsa öyle alırdım o zamanda kararsız kalıp almıştım bu çok popüler olan pembe renkli var sanırım ondan alacağım işe başlamadan bence ona bakabilirsiniz markayı bulup yazarım isterseniz