Bıktım artık bu hemşireden. 6 buçuk aylıkken menenjit aşısı olması gerekiyor ama aynı güne 6 aylık aşısı denk geliyor su 3 lü aşıdan.
Aşı kartıma 19 Şubat’ta gel yazmış geçen 20 ocakta gel dedi. Gittim 3 lü aşı biraz geç vurulmuş 6 subatta gel dediler. E menenjit aşısı ne olacak oda gecikmiş olcak. Aşı takvimi oluşturmustu Dr. Sünnet oldu aşılar 2 hafta ertelenmişti. Sürekli aşı sorusu sormak içinde doktordayım
Delircem bu ilk değil 😡