Merhaba anneler, yeni doğum yaptım 1 ay 7 gün oldu ama bebeğimde ilk başlarda döküntü halinde küçük kızarık izler vardı doktora götürdük bize yenidoğan döküntüsü demişti 2-3 güne kadar geçer dedi. Ama 2 günde yavrumun cildi çok kızardı ve sarı renkte pul lekesi gibi dökülmeye başladı iyi bir cildiyeci araştırdım gittim seborid dermatit dedi bize krem ve şampuan verdi kullandık kullanıyoruz bugün kremi kestik hatta 10 gün falan oldu sarı akne gibi lekeler gitti ama cildinde kızarıklık devam ediyor, bunu nasıl gidercem bilmiyorum çok sinirim bozuluyor öyle gördükçe ağlıyorum başına gelen anneler var mı varsa tecrübelerinize açığım.