Oğlum.iki yaşında ama bende rahatlıkla uzaklaşıyor parka gideriz arkasına bakmadan alir kafayı gider avm desen aynı şekilde hayır demem ise yaramıyor peşinden gitmiyorum ama bakıyorum hiç umru değil uzaklaşmaya devam ediyor mecbur yine arkasından gidiyorum çocuk korkuyu bilmiyor biri elinden tutsa hiç çekinmeden gidiyor ne yapmalıyım böyle olan var mı