assllan Kizlar merhaba bebegimin kilo alimi az oldugu icin doktor sma comfort önerdi, kullanan var mı aranizda kilo yapiyor mu acaba
tazeannee74 assllan doğduğundan beri kullanıyorum kilo alımı gayet güzel gaz kabızlık da yapmıyor memnunum
dm28 assllan ben onu kullanıyordum ama artık bi acımsı tat var sanki o mama da anlayamadım ağzına değişik bi keskin tat geliyor. Ama aslında iyi mama.