uykusuzanne__ İlk doğumum da bulaşık makinesi almıştı ihtiyacım olduğu için İkinci doğumum da istediğim bir çanta vardı onu almıştı🌸😂
papatyagibi uykusuzanne__ İlkinde künye almıştı İkincide cocukların isimlerinin yazdıgı kolye Ha birde cicek
Aslansisi1 uykusuzanne__ doğum öncesinde altın mi iPhone mu diye ,bende tabiki iPhone demiştim oglusumu bol bol güzel resimlerim demiştim unutmamış ben açıkçası altın bekliyordum iPhone 12 ve kocaman bir demet çiçekle karşılandım bu bana yeter zaten dedeler altın takmıştı bebise o yetti ☺️
ekineda İlkinde hamilelik hediyesi dik Süpürge doğum hediyesi Ajda bilezik almıştı, şimdi yeniden hamileyim bekliyorum ne Alicak 😂
ekineda uykusuzanne__ robot süpürgem yok benim o olsa fena olmaz 2 bebekle en lazım olucak şey gibi geliyor bana😂
elifozkan uykusuzanne__ doğumum özelde olduğu icin zaten baya masraf yapmıstı. Ben özel bisey alma dedim sadece çiçekle gelmisti hastaneye