Sonunda basardık ben zaten cok fazla izlemiyordum ama eşim izliyordu baya.bebeğimle ilgilenirken coğu zaman bebeğimin benle beraber izlemeye başladığını gördüm kafasını başka yöne cevirsemde dönüp bakmaya calısıyor ağlıyor pencereye yansıyan ekrandan bile izlemeye calısıyor merak ediyo yani. daha 5 aylık ama bıraksak tv delisi olcak bizde ates bacayı sarmadan kaldıralım dedik ve başardık✅ darısı tüm isteyenlere