Aslansisi1 kubraerol yapıyorum zaten sağlıksız olduğunu söylüyorum sizde kendiniz yapabilirsiniz zor değil .😉
kubraerol Aslansisi1 yemiyor yese yaparım saten yapmasamda hazır alırım sorun değil benim için 🤭😅 kötü amaçta demedim ama hemen hazırsınız kötü algılamaya Allah kalp temizliği versin
betuss0142 17 aylık benim kızımda 9 kilo yok henüz yaşına 7800 ile girmişti aşırı ama aşırı iştahsız bir bebeğim var benimde
melegininannesi38 betuss0142 canim yen gördüm kusura bakma benimkisi de aynı işte yaşına kaç kilo ile girdi hatırlamıyorum ama 8 300 şuan benimki 9 yok dediğin gibi aşırı aşırı istahsiz
semraece melegininannesi38 Bunun uyku ile bile alakası varmış biliyor musunuz akşam 10 işe gece 2 aradı çok önemliymiş büyüme hormonu bu saatlerde üst seviyede oluyormuş. Bide uyku düzenşnş kontrol edin bakalım
melegininannesi38 semraece cnim en geç 11 12 de uyuyo oda ağlayarak azı dişlerini patlatıyor mahvoldu çocuğum.
melegininannesi38 betuss0142 dedim ya aşırı istahsx kahvaltı yapar öğle yemeğinde çorba aksm da bazen yer baze yemez