Bestergin  Kızlar resim yüklemeye çalıştım ama olmuyor sanırım yüzünde siyah nokta var uzun zamandır geçmiyor bebeğinde olupta geçen var
sekerszkahve Bestergin siyah nokta ama kendiliğinden düşeceğini sanmıyorum bebek sıkamazsında iz kalır diye ama dert deme geçer Allah sağlık versin bunlar küçük şeyler canım
Aloneeee Bestergin evet siyah nokta gibi duruyor. Benim büyük kızın(8yaş) burnunda da çıkıyor bundan. Sıkmadığım için baya uzun sürüyor çıkması
Aysenur2019- Kendi düşer iyice kuruyunca ama ben dayanamaz sıkardım healde dayanamıyorum cunku sıvılce sıyah noktaya 🤣😂
Bestergin Aysenur2019- inşallah düşer bazen bende küçücük şeyleri dert eder oldum. Benimde elim hep sıkmaya gidiyor ama sonra durduruyorum kendimi 😊
Aloneeee Bestergin evet maalesef 😬 ve ben sıkmadan duramayan biriyim iz kalmasın diye ellemiyorum ama pek farketmiyor yine çıkıyor işte