Bebeğim 11 aylık ve hala geceleri genelde yarım saate bir uyanıyor. yatağında zaten asla uyumuyor çünkü çok fazla dönüyor kenarlara çarpıyor uyanıyor. Yere açıp yatırıyorum gözü kapalı uyanıyor ve sürünmeye başlıyor koltuklara tırmanıyo. En büyük problemimiz de emziğe alıştırmadık memede uyumak istiyor, uykuya dalıyor ağzından çektiğim an ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Ne zaman düzene girer bu dostlar bi söyleyin bana🙄