Ya kızlar post açmaktan sıkıldım her hafta düzelir düzelir diye umut ediyorum ama yok gittikçe kötüleşiyor zorlamıyorum yine yemiyor zorluyorum yine yemiyor oyuncaklarla yemiyor hikaye kitaplarla yemiyor şarkı söylüyorum yemiyor ağzında bekletiyor kahvaltı da olsa öğlen yemeği de olsa akşam da olsa aynıyız kahvaltı yapmayı hele hiç sevmiyor ağzındakini yutsun diye su veriyordum önce onu da çözmüş artık ağzında yemek varken su da içmiyor kafam çok yoruldu ek gıdadan nefret etmeye başladım yokkk düzelmiyor 2 aydır böyleyiz