Hanımlar selam iki aydır EMS ile zayıflama sporu yapıyorum fakat bu süreçte hiç diyet yapmadım ve maalesef kilo da veremedim. Yani diyet yapmadan hiçbir şey olmuyor ne kadar spor yaparsanız yapın hiçbir faydası yok maalesef yani bende böyle oldu. O kadar para vermeye gerek yok bence.