Merhabalar kızım 9.5 aylık bir kaç gündür instagram keşfettim önüme sürekli otizm belirtileri vs çıkarıyor açıkcası bazı durumlar beni şüphelendirdi hemen kızımın yaptıkları ve yapamadıklarından bahsedeyim yaklaşık 1 aydır aktif olarak yürüyor emeklemesi ve dönmeside çok erken olmuştu bay bay alkış işaret etme gözümüzü sorduğumuzda gösterme var baba meme dede gibi babıldamalarda mevcut evdeyken gülüyor neşeli tek başına oynar göz teması var ve isminede bakar gel gelelim şüphelendiğim noktalara dışarı çıktığımız an tüm mimikler kayboluyor asla kimseye gülmüyor çok donuk mesela ciciyi gösteriyoruz cici yerine vurmayı tercih ediyor saç çok çekiyor birde başka bir ev ya da dışarda emmez uyuması çok zor bir hal alır anca uykusuzluktan bayılcak hale gelir öyle uyur doktor randevusu aldım ama tecrübeli annelerden fikir almak istedim