Benimde aynı durum yaaa oğlum tam şuan 12 buçuk aylık gece bin defa kalkar memesiz uyuyamaz dışarıda sürekli meme ister yemeyi de tadımlık yer ona porsiyon yediremem asla anca iki üç kaşık falan severse canı isterse meme de meme diye kafayı yiyor memeyi görünce bile gülüp neşeleniyor öyle bağımlı beni çok zorluyor gerçekten su bile içmek istemiyor meme emmek için bıraktıracaktım 12. Aya girince ama ev taşıma durumumuz oldu sanırım bebekler böyle durumda psikolojikmen etkileniyormuş diye bıraktırmadım erteledim bakalım ne zaman cesaret edicez