Kızlar kızım 14 aylık 6 adet dişi var ve şimdi üstten iki tarafta dişleri çıkıyor ama sol üstteki dişini bugğn farkettim ki böyle iltihaplı gibi. İzin verdiği ölçüde foto çekmeye çalıştım. Normal mi yoksa bir sıkıntı mı var sizce? 