Superisii 1 yıla yakın lazere gittim tabi üstüne 3 hamilelik geçirdim ama asla jilet vurmadım. Hep bim den epi nin hazır ağdasını aldım onunla yapıyorum. Çok kolay oluyor. Lazere gittiğim ve o zamandan bu yana kilet vurmadım için kıl kökleri ince. Evet yırtılma, vs oluyor bazen dikkat etmediğimde ama iyileşiyor.