Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 11. günümde yani cuma günü bir anda ağlamaya başladım gözyaşlarımın belli bir sebebi yoktu sonra akşama doğru bir kusmam oldu ama baya kustum sonra ateşim çıktı üşüdüm biraz uyuyup dinlendim ateşim düştü üşümem geçti gece yarısı bir kere daha kustum bir iki saat sonra da ishal oldum cumartesi pazar daha yoğundu ishalim şimdi çok yoğun değil ama hala ishal var cuma günü sabahtan biraz ceryanda kalmıştım üşüttümde böyle oldu anlamadım? Ama ishalim hala geçmedi. Ne yapmam lazim başınıza geldi mi? Nasıl geçirdiniz?