Çoğu doktora gittim ve maalesef o hastanede memnun kaldığım çocuk doktoru olmadı. Hepsi bıkkın bıkkın kontrol etti. Sigortanız karşılıyorsa 100.yıl hastanesinde Armağan hocadan çok memnun kalacağınıza eminim. Kendisi çocuk doktoru olmak için doğmuş adeta