Goktugunannesiyim Yasayan var mı aşırı kafama takar oldum 2 bez yap dedi doktor yapıyorum bacagini ölçüp duruyorum çocuğun değeri 58 cıktı bir tarafın 1 aylık yaptırdık yaşayan vrsa lütfen anlatsın bir aya yine gidicem
papatyam-34 Goktugunannesiyim Çok bilgim yok üstte kalsın ama kardeşimde kalça çıkıklığı vardı aynı şey mi bilmiyorum iki bez takmıştık kontrole götürdüğümüz de düzelmişti inşallah sizin de düzelir en kısa sürede geçmiş olsun
aysegl12 Goktugunannesiyim bizimde aynı 58 çıktı değeri şimdi 2 bez bağlıyoruz 3.ay kontrolünde tekrar bakılacak
aysegl12 Goktugunannesiyim evet bize 60 gün dolmadan doğru çıkmaz ölçüm dediler tam aylıktı yani yaptırdığımızda
aysegl12 Goktugunannesiyim sizinde muhtemelen küçük olduğu için doğru çıkmamıştır gelişimle alakalı yani biz 2.ayda yapmamıza rağmen 58 çıktı 1 ay çift bez sonra kontrole gideceğiz