Doğumdan sonra iki kere adet oldum 3 ay oldu hala Adet olmadım. 2 yaşında bir evladım var doktora gideceğim ama şu anda gidemiyorum. Emzirirken tarlusal kullanan var mı? Soğan suyu denedim etki etmedi şimdi kekik suyu deneyeceğim O da olmazsa doktora gideceğim. Gebelik yok Belki 40 tane test yaptım sonuçlar hep negatif, Bu sebeple adet söktürücü ilaç isteyeceğim doktorumdan. Emzirirken siz kullandınız mı adet söktürücü?
Daha önceden doktorumla konuştuğumda olmazsan söktürücü yazarım demişti ama şimdi o doktorum hastaneden gitti ona gidemiyorum. Bir el atın bana ya
Maydanoz, soğan etki etmedi son çareler kekik suyu ve tarlusal olacak