Kızlar dün hayatımda ilk defa kendim için diş doktoruna gittim. Ufak bi çürük oluşmuştu ağrı yapıyordu kanal tedavisi ve dolgu yaptı. Anestezi etkisi geçtiğinden beri diş ağrısı çekiyorum bu normal mi? Yemek yiyemiyorum dünden beri aç aç geziyorum. Dişler birbirine değince felaket ağrı ve sızlama oluyo nasıl geçecek bu ne zaman geçecek ya