filizmom Benim bebeğim dokuz ay on günlük babıldama Şeklinde baba Ma meme diyor Ama bilinçli değil. Ellerinden tutup yürütmemiz seviyor emekleme yok ama emekleme pozisyonuna geliyor Desteksiz oturuyor Alkış bye bye yok ama bazı taklit ettiği şeyler var
Bestergin filizmom Gayet normal canım benim bebeğimde 10 aylıkken alkış yapmaya başladı. Her bebeğin gelişimi farklı