circus benim kızım da bebekliğinden emmeye başladı, hala da emiyor, ben emziğe alıştırdım bir şekilde, parmağını emmesindense emziği tercih ederim, En çok benim yanımda emiyor, uykusu geldiğinde ,ağladığında sakinleşmek için,emzik yoksa hemen parmağını alıyor ağzına