Ladimaki Bursada gidip memnun kaldığınız kahvaltı yaptığınız mekan varmı.? Hava soğuk şöyle sıcak bir ortam çocuklar için park alanı. Temiz ferah bir yer arıyorum. Bursa merkez civarları da olursa sevinrim. 🌸
16momm Ladimaki kaynana cinsellik falan olmayınca pek talep görmüyor ya😀😀bu arada bilgim yok yardımcı olamiiiciiiiim
esmagzl Ladimaki sağıroğlu restorasyontı öneririm hem uygundu hemde ortamı çocuklar için güzeldi 2 kişilik kahvaltıyı 4 kişi de alabiliyordu hatta
laliko35 Ladimaki uzun zamandır gitmiyoruz ama kazancı ds muhtarın yeri çok güzel park alanı yoktu o zaman şuan var mı bilmiyorum onun karşısında tabiat var gene kazancı da bakabilirsiniz orası güzelmiş arkadaşım söyledi 🥰