Arkadaşlar selam , oğlum 20 aylık hala gece yarısı mama içmek istiyor.Hem uykusu bir nebze olsun belki düzene girer diye hemde diş sağlığı için gece beslenmesini kesmek istiyorum . Bu yüzden iki gecedir mama vermiyorum , 2-3 gibi uyanıyor mama bekliyor su veriyorum içiyor emziğini veriyorum ayağımda sallıyorum ama bu uzun sürüyor 2 saatte zor uyuyor tekrar. birde benide emiyor ama sadece sabah uyandığında. Yani gün içerisinde emmek istemez , ya da gece memeye kalkmaz . Ama iki gecedir mama vermediğim için beni emmek istiyor . alışmasın diye kendimde emzirmiyorum. Kısaca gece beslenmesini kesenlere şunu sormak istiyorum , bu gece uyanmaları kaç gün sürer ? Kaç günde alışır mama içmemeye .