hsenamt aslında pet şişede damacanada bekleyen su bazı durumlarda daha zararlı olabiliyor uygun kosullarda depolanmadigi zaman. Ben sağlık memuruyum içme suyu ve ambalajlı suların denetimini yapıyorum. İki türlü suda sürekli denetlenir aslında ama şebeke suyunda klor ve sertlik durumundan dolayı içmek istemez çoğu insan. En sağlıklısı şebeke suyunu kaynatıp ilitip kullanmak şahsi görüşüm 🙏🏻