Çok moralim bozuldu kızım 4 aylık bugün aşı olduk ve bıngıldağı kapanmış gibi bir şey dedi bu durum riskli mi kapanmaması mı lazımdı dedim evet kapanmaması gerek bu aylarda özellikle açık olmalı demirini ver mutlaka dedi sonra diğer bir ebeyle konuştuk oda bana sıkıntı etme doktor kafa yapısı sağlıklı derse erken kapanması hiç sorun değil bıngıldak kapalı doğan bebekler bile var dedi ama yine de endişe duymaya başladım çocuk doktoruna da götüreceğim ama başına gelen oldu mu acaba bir sorun oluyor mu