Anaaa Oğlum 13 aylık BİM’in bezini kullanıyorduk taşmıyordu ama bozdular artık pişik yapmaya başladı molfix e geçtik taşırma yapıyor her gece sürekli uykusu bölünüyor gece boyu taşıtmayacak bi bebek bezi lazım kullananlar önerebilir mi
aysi9898 Anaaa Vallahi bebeğim 5 ay 5 günlük ben doğduğundan beri Sleepy Naturel kullanıyorum beyaz yeşil bir paketi var gece uykusuna yatırmadan önce ortalama saat akşam 8 gibi değiştirip sabah da 7 gibi değiştiriyorum ortalama 11 saat kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum hiç taşma olmadı
curlysister Anaaa goon premium hem pişik yapmıyor hem taşırmıyor tavsiye ederim sadece beden olarak molfixe göre daha dar ona göre bir büyük beden alırsınız
papatyam-34 Anaaa 27 aylık oğlum var ben Molfix külot bez kullanıyorum ama hiç taşma yaşamadık kızım da Molfix premium kullanıyorum onda da hiç taşma yaşamadık
Cihangirsmom_ Anaaa Sleepy kullanıyordum alllah belasını versin bu kadar iğrenç bir bez görmedim taşmalar,bezin kokusu. Molfixe geçtim akşam bağlıyorum 1 de sabah 10 a kadar uyuyor taşmadan. Çok işiyor benim oğlum bi de molfixfden çok memnunum
tospkk Cihangirsmom_ ayy ben de ilk ay sleepyden memnundum şimdi sanki bozmuşlar gibi. İçindeki pamuk oranı azalmış molfix deneyecektim ben de
Anaaa Efnans_Mom molfix hangisini kullanıyorsunuz biz anne kucağı gibi yazılı mavi paketi kullanıyoruz ama ne zaman uyusa taşıyor oğlum yüz üstü ve yan yatmayı seviyor genelde ne tarafına yatarsa o tarafından çişi çıkmış oluyo
melisaaaaaaaaa Anaaa sleppynin sarılı olanını kullanıyorum akşam uyumadan değiştiriyorum sabaha kadar sıkıntı olmuyor ama oğlumda pişik yapıyor değiştireceğim
Cihangirsmom_ tospkk o kadar kötü ki bütün bezlerini denedim beş para etmez verilen,molfix gerçekten süper
Tusa_ Anaaa molfixin mavi paketi taşırmıyo gold olan paketi taşırıyo aslında en güzel bez primada işte çok pahalı
maygirl Anaaa eger gece boyu cok su icip mama iciyorsa uzgunum tasirmayan bi bez yok.mutaka 1 yada 2 kez degismeniz lazim illaki.prima deneyin ama suwi tuketmi coksa gece onu bike degismeniz lazim.
beequeen Anaaa bebem natürelden ben memnunum. Bazı sabahlar bezin her yeri çiş oluyor ama taşma olmuyor