Anatotales neolmusyaani biizm tüm aşılarımız bacaktan oldu bu güne kadar çevremde kolu da hiç duymadım belki hemşirenizin eli öyle yatkındır
Fatma_Mehmett sekerszkahve benim kızım da 18.ayında grip oldu 2 haftaya ancak iyileşti. İyileştikten sonra gittim bi sorun olmadı. Sağlık ocağını bi arayın sorun isterseniz. Eğer aşı yaptırmayı düşünüyorsanız daha fazla gecikmeyin derim
sekerszkahve Fatma_Mehmett teşekkür ederim çok sağolun yarın arayayım bakayım neden aramadılar aşılarını hep yaptırdım dikkat ediyorum ama aklıma takıldı bu sefer aramasalarda ceza yerler böyle ihmal edebilirler mi bilmiyorum
neolmusyaani Anatotales bacaktan da vurduğu olmuştu ama bi 4 aylık asıydi sanırm onu koldan yaptı bir de bunu
Asdgf kizinaasikbiranne merhaba benim oglumda dün 18 ay aşisini oldu dediginiz gibi tek bacaginda şişlik kizarikli olustu bende yarin dlgoturmeyi dusunuyorum saglik ocagina tekrar ama korkulcak bisey yok sanirim
kizinaasikbiranne Asdgf Korkulacak hiçbir şey yok o kızarıklık ve şişliğe buz koyun ara sıra 2-3 dk en geç 3 güne geçer 🤗