Selam kızlar bebeğim 1.5 yaşında 2 gün önce gündüz uykusundan uyandıktan sonra bi baktım vücudu kırmızı kırmızı kabarmış doktora götürdük hemen besin alerjisi dedi ama neye oldu bilmiyoruz zaten farklı bişey de yemiyor aynı şeyler uzun zamandır doktor alerji testi şuan olmaz dedi sonuç çıkmaz 2 yaşından sonra çıkar demişti iğne verdi 2 doz bi dün vurulduk bise ondan önce ki güm az önce baktım vücuduna gene aynı geçmemiş sizde de aynı durumu yaşayan var mı geçiyor mu bu kızarıklıklar napacagımı şaşırdım :(