Takip ettiğim hemşire bir anne kullanıyordu oğluna ona sordum kılo anlamında henüz birsey yok ama iştahı açıldı dedi bir arkadaşım da kullanıyor zeytinyağı ile birlikte normalinde kilo alan bir bebekti ama üç aydır kılo alamadığını kullandıktan sonra kılo alımının devam ettiğini söyledi ben bir deneyeceğim