odtz serum fizyolojik bizde kullandık ama sanki dahada tikaniyordu eczaneden serumla şırınga aldık o şekilde temizledik şuan oğlu 7 aylık olucak dizlerimin üstüne yüz üstü koyup siringayla 2bucuk bir tarafa 2 buçuk bir tarafa olacak şekilde temizliyorum sonra burnunu cekiyorum bu şekilde daha rahatliyor