Merhaba arkadaşlar 23 aylık kızım var iştahı orta bazan çok Güzel yiyor bazen yemiyor ama genelde iyi ama kim görse kilosu az diyorlar 11 kilo kafa takıldı az mı acaba kiloya takılmıyorum sağlıksız mi besliyorum acaba diye düşünmeye başladım yada bişeyi var ondan mı zayıf diye kafaya taktım sizce az mı