seyma51 bebemiz yapmadı biz nimenrix yaptırdık onun yan etkisi yokmuş zaten bexero ateş vs. Yapabilirmiş
bnbb Dozunda biraz daha ağır geldi. Huysuzluk yaptı bir de bi beze oluştu aşı yerinde ama geçti 1 aya kadar başka bir şey olmadı bizim
bebemiz seyma51 anladım biz 5 aylıkken başlayacağız bexsero yapılacak inşallah yan etkisi fazla olmaz
aaslanbeyy 5 Aylık yaptırdık ilk kez bebeğimi öyle gördüm ateş çıktı 39.4 yarım saat içinde halsizlik olmuştu. Calpol verdim kendine geldi. 2 martta ikinci dozlar var bakalım inşallah aynısı olmaz yine