Son zamanlarda aşırı terlemeye başladım,doğum yapalı da 2 buçuk sene oluyor yeni de değil.Bir anda sırılsıklam oluyor koltuk altım.Hemende aklıma kötü şeyler gelir tabi benim.Acaba diyorum menopoza mı giriyorum ya da başka bir hastalık göstergesi mi bu 🤷🏼♀️Var mı benim gibi bu durumu yaşayan?Yaşım da 35 bu arada.