atak olarak degilde bebegin normal gelisim suresi oldugunj kabul edince ve rutinlere oldugu gibi devam edince stress olmuyor insan.mesela yatis seklini falan degismeyin.kucakda uyutuyorsaniz ayakda sallamaya alistirmayin.yapsaniz bile 1-2 gun yapin sonra yine eski yonteminize donun.atak diye diye anneleri zorlayacak yontemler cikiyor ortaya.uyku saatlerini degismeyin.bebeklerimiz hem.dunyayi kesf ediyor hem kendi bedenlerimi hem dis cikarma baslangici napsim bu bebeler😄akisina birakin