Kızlar geçen bir duruma sinirlendim ve ağladım. Ama kızım bu ağlamama herhangi bir tepki vermedi. Acaba normal mi anlam veremiyor mu buna yoksa o çok küçükken ağladığında ben bunun normal olduğunu ağlamak kadar gülmenin gülmek kadar ağlamanın normal bir duygu olduğunu söylüyordum. Bundan dolayı mı acaba tepki vermiyor acaba dedim. 22 aylık bu arada.